Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2012. Número 117 (5)

Social Interactions of Students with Disabilities Who Use Augmentative and Alternative Communication in Inclusive Classrooms
Yun-Ching Chung, Erik W. Carter and Lynn G. Sisco

Candidate Socioemotional Remediation Program for Individuals with Intellectual Disability
Bronwyn Glaser, Amelie Lothe, Mélanie Chabloz, Daniel Dukes, Catherine Pasca, Jérôme Redoute and Stephan Eliez

Perseveration in the Connected Speech of Boys with Fragile X Syndrome with and Without Autism Spectrum Disorder
Gary E. Martin, Joanne E. Roberts, Nancy Helm-Estabrooks, John Sideris, Jacqueline Vanderbilt and Lauren Moskowitz

Financial Well-being of Single, Working-age Mothers of Children with Developmental Disabilities
Susan L. Parish, Roderick A. Rose, Jamie G. Swaine, Sarah Dababnah and Ellen Tracy Mayra

Using Response-prompting Procedures During Small-group Direct Instruction: Outcomes and Procedural Variations
Jennifer R. Ledford, Justin D. Lane, Katherine L. Elam and Mark Wolery
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]