Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2012. Número 117 (4)

“We Want Respect”: Adults with Intellectual and Developmental Disabilities Address Respect in Research
Katherine Elizabeth McDonald

Sleep and Daytime Functioning: A Short-term Longitudinal Study of Three Preschool-age Comparison Groups
Thomas Anders, Ana-Maria Iosif, A. J Schwichtenberg, Karen Tang and Beth Goodlin-Jones
The Construct of Adaptive Behavior: Its Conceptualization, Measurement, and Use in the Field of Intellectual Disability
Marc J Tassé, Robert L Schalock, Giulia Balboni, Hank Bersani Jr, Sharon A Borthwick-Duffy, Scott Spreat, David Thissen, Keith F Widaman and Dalun Zhang

Health Care of Latino Children with Autism and Other Developmental Disabilities: Quality of Provider Interaction Mediates Utilization
Susan Parish, Sandra Magaña, Roderick Rose, Maria Timberlake and Jamie G Swaine

An Evaluation of School Involvement and Satisfaction of Parents of Children with Autism Spectrum Disorders
Benjamin Zablotsky, Katelyn Boswell and Christopher Smith

Family Environment and Behavior Problems in Children, Adolescents, and Adults with Fragile X Syndrome
Jan S. Greenberg, Marsha Mailick Seltzer, Jason K. Baker, Leann E. Smith, Steven F. Warren, Nancy Brady and Jinkuk Hong
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]