Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2009. Número 114 (5)

Correlated and Coupled Within-Person Change in Emotional and Behavioral Disturbance in Individuals With Intellectual Disability
Scott M. Hofer, Kylie M. Gray, Andrea M. Piccinin, Andrew Mackinnon, Daniel E. Bontempo, Stewart L. Einfeld, Lesa Hoffman, Trevor Parmenter and Bruce J. Tonge
Student Teacher Relationship Stability Across Early School Years for Children With Intellectual Disability or Typical Development pp 322
Jan Blacher, Bruce L. Baker and Abbey S. Eisenhower
Home-Based Peer Social Networks of Young Children With Down Syndrome: A Developmental Perspective pp 340
Michael J. Guralnick, Robert T. Connor and L Clark Johnson
Relationship Among Challenging, Repetitive, and Communicative Behaviors in Children With Severe Intellectual Disabilities pp 356
Jane Petty, Debbie Allen and Chris Oliver
Abnormal fMRI Activation Pattern During Story Listening in Individuals With Down Syndrome pp 369
Elizabeth A. Reynolds Losin, Susan M. Rivera, Elizabeth D. O'Hare, Elizabeth R. Sowell and Joseph D. Pinter
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]