Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Good autism practice journal


Año 2016. Número 17 (1)

The Incredible Years parent training intervention for Latino children on the autism spectrum
Irina Zamora, Eliza K Harley and Bradley O Hudson
A pilot trial of the Incredible Years Autism Spectrum and Language Delays Programme
Judy Hutchings, Ruth Pearson-Blunt, Mary-Anne Pasteur, Helen Healy and Margiad E Williams
Experiences of students on the autism spectrum at the University of Wolverhampton: the student perspective
Ian Spiers
Children on the autism spectrum: a study of social interactions in school
Ana Luísa Fernandes Pereira da Silva and Preciosa Fernandes
Promoting conversation in students on the autism spectrum: scripts and semantic mapping
Dana Battaglia and Mary E McDonald
The development and importance of the autistic voice in understanding autism and enhancing services
Becky Dowley
Video-based educational interventions for individuals on the autism spectrum: a literature review
Aseel Alsuhaibani, Anya S Evmenova and Heidi J Graff
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]