Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Disability and society


Año 2012. Número 27 (3)

Three Days to Walk: a personal story of life writing and disability consciousness in China
Sarah Dauncey
From disability to ability: changing the phrasing of the debate
Paul Harpur
Men with learning difficulties doing research: challenging views of learning difficulties
Pamela A. Inglis & John Swain
Narrative accounts of university education: socio-cultural perspectives of students with disabilities
Suanne Gibson
Towards economic empowerment: segregation versus inclusion in the Kenyan context
David S. Cobley
Access to education in Africa: responding to the United Nations Convention on the Rights of Persons with Disabilities
Tsitsi Chataika, Judith Anne Mckenzie, Estelle Swart & Marcia Lyner-Cleophas
Towards sustainable hybrid relationships in cash-for-care systems
Karen Christensen
‘The silence is roaring’: sterilization, reproductive rights and women with intellectual disabilities
Elizabeth Tilley, Jan Walmsley, Sarah Earle & Dorothy Atkinson
Biographical pathways into criminality: understanding the relationship between dyslexia and educational disengagement
Stephen J. Macdonald
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]