Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Disability and society


Año 2004. Número 19 (2)

Room at the academy? People with learning difficulties and higher education
Kathy Boxall, Iain Carson, Daniel Docherty pp 99-112
Selling your soul to the devil: an autoethnography of pain, pleasure and the quest for a child
Ann Neville-Jan pp 113-127
The health outcomes of housing adaptations
Frances Heywood pp 129-143
The anti-social model of disability
Guy Dewsbury, Karen Clarke, Dave Randall, Mark Rouncefield, Ian Sommerville pp 145-158
'They are not like us and neither should they be': issues of teacher identity for teachers of pupils with profound and multiple learning difficulties
Phyllis Jones pp 159-169
Integration, integrity and effectiveness
Geof Sewell pp 171-178
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]