Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of intellectual disabilities


Año 2000. Número 4 (4)

Encouraging Global Perspectives in Learning Dzisabilities
Bronwen Burford pp 275-279

The Leros PIKPA Asylum Deinstitutionalization and Rehabilitation Project: A follow-up study on care staff fears and attitudes
John Tsiantis, Stavroula P. Diareme, and Gerasimos Kolaitis pp 281-292

'Tick this, Tick that': The views of people with learning disabilities on their assessments
Val Williams and Carol Robinson pp 293-305

Public Policy and Organizational Priority for Specialist Learning Disability Health Services
Rob Greig pp 307-320

Readmissions to Learning Disability Hospitals: A study of failed discharge due to physical health problems, relapsing mental illness and severe behavioural problems
Marian Seager, Gillian Bell, and Gregory O'Brien pp 321-331

An Ethical Advisory Group in a Learning Disability Service: Members'views on outcomes
Nigel A. Malin and Stephen Wilmot pp 333-342
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]