Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of intellectual disabilities


Año 2006. Número 10 (1)

Time, self concept, neglect, vitamin D, goal attainment scaling and evaluating outcomes of advocacy schemes: Contemporary issues in intellectual disabilities
Bob Gates pp 5-7
Unlocking the riddle of time in learning disability
Ann L. Owen and Rebecca R. Wilson pp 9-17
Exploring the self-concepts of persons with intellectual disabilities
Eria Ping-Ying Li, Alan Sing-Fai Tam, and David Wai-Kwong Man pp 19-34
Neglect of people with intellectual disabilities: A failure to act?
Robert Jenkins and Rachel Davies pp 35-45
A survey of vitamin D level in people with learning disability in long-stay hospital wards in Hong Kong
Timothy Siu Fu Wong, Victor Ming Ho Lau, Winston Lim, and Genevieve Fung pp 47-59
The role of social pedagogy in the training of residential child care workers
Robin Jackson pp 61-73
Paying the piper and calling the tune?: Commissioners' evaluation of advocacy services for people with learning disabilities
Shereen Hussein, Joan Rapaport, Jill Manthorpe, Jo Moriarty, and Jean Collins pp 93-96
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]