Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2005. Número 32 (2)

Inclusion - children's views
Inclusion: lessons from the children
Phyllis Jones
Focus on practice
Literacy Acceleration and the Key Stage 3 English Strategy - comparing two approaches for secondary-age pupils with literacy difficulties
Tony Lingard
Speech and language
Speech and language therapy and the Knowles Edge Standards Fund Project: an evaluation of the service provided to a cluster of primary schools
Sue Roulstone, Rosalind Owen, Lucy French
Communication and behaviour
Speech and language therapy support for pupils with behavioural, emotional and social difficulties (BESD) - a pilot project
Sarah Heneker
Research section
Preparing teachers to teach pupils with special educational needs in more inclusive schools: evaluating a PGCE development
Gill Golder, Brahm Norwich, Phil Bayliss
Factors associated with successful learning in pupils with dyslexia: a motivational analysis
Robert Burden, Julia Burdett
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]