Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2006. Número 33 (3)

Parenting programmes
Improving children's behaviour and attendance through the use of parenting programmes: an examination of practice in five case study local authorities
Susan Hallam; Lynne Rogers; Jacquelene Shaw
Early communication
Early communication strategies: using video analysis to support teachers working with preverbal pupils
Carolyn Anderson
Inclusion in Africa: south Africa
Promoting the implementation of inclusive education in primary schools in South Africa
Petra Engelbrecht; Marietjie Oswald; Chris Forlin
Inclusion in Africa: Botswana
My eyes went wide open' an evaluation of the special needs education awareness course at Molepolole College of Education, Botswana
Gareth Dart
Inclusion in Africa: Uganda
Opportunities for inclusion? The education of learners with special educational needs and disabilities in special schools in Uganda
Kirsten Kristensen; Martin Omagor-Loican; Negris Onen; Daniel Okot
Research section
Until somebody hears me: parent voice and advocacy in special educational decision making
Robyn S. Hess; Amy M. Molina; Elizabeth B. Kozleski
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]