Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2007. Número 34 (1)

Peer tutoring
'I felt like I did something good' the impact on mainstream pupils of a peer tutoring programme for children with autism
Val Jones
Behaviour
Behaviour and skills in six-year-old children in a 'high risk' programme
Ann-Mari Knivsberg; Synnøve Iversen; Magne Nødland and Karl-L Reichelt
Focus on practice
The role of special schools for children with profound and multiple learning difficulties: is segregation always best?
Ben Simmons and Phil Bayliss
Teacher education - secondary
Exploring inclusive education: early steps for prospective secondary school teachers
Sue Pearson
Teacher education - primary
Even while they teach, newly-qualified teachers learn
Nicola Barber and Mark Turner
Research section
Consulting with children and young people who have disabilities: views of accessibility to education
Richard C. Woolfson; Michael Harker; Dorothy Lowe; Mary Sheilds and Hilary Mackintosh
The work of classroom assistants in special and mainstream education in Finland
Marjatta Takala
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]