Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2016. Número 43 (1)

Dis(en)abled: legitimating discriminatory practice in the name of inclusion?
Liz Atkins
Too much or not enough? An examination of special education provision and school district leaders’ perceptions of current needs and common approaches
David Lansing Cameron
Effects of the TWA strategy on expository reading comprehension of students with autism
Sarah Howorth, Christopher Lopata, Marcus Thomeer and Jonathan Rodgers
Using symbolic interactionism insights as an approach to helping the individual with Asperger's syndrome overcome barriers to social inclusion
Paul Hughes
Parental perspectives on the transition to secondary school for students with Asperger syndrome and high-functioning autism: a pilot survey study
Rachel Peters and Rob Brooks
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]