Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2014. Número 41 (3)

‘Index for Inclusion’: a framework for school review in the United Arab Emirates
Nadera Emran Alborno and Eman Gaad
Adding scents to symbols: using food fragrances with deafblind young people making choices at mealtimes
Heather Murdoch, Anne Gough, Eileen Boothroyd and Kate Williams
Person centred planning ‘in action’: exploring the use of person centred planning in supporting young people's transition and re-integration to mainstream education
Emma Corrigan
The three-legged stool of parental inclusion: the case of Hana
Cam Cobb
Supporting the education of pupils with profound intellectual and multiple disabilities: the views of teaching assistants regarding their own learning and development needs
Trudi Martin and Alison Alborz
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]