Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2008. Número 35 (2)

School Inspection
Thirty-five years of school inspection: raising educational standards for children with additional needs?
Chris Marshall
Participation in Research
Reference, or advisory, groups involving disabled people: reflections from three contrasting research projects
Ann Lewis; Sarah Parsons; Christopher Robertson; Anthony Feiler; Beth Tarleton; Debby Watson; Richard Byers; Jill Davies; Ann Fergusson and Claire Marvin
Focus on Practice
Naturalistic intervention for Asperger syndrome-a case study
Serene Hyun-Jin Choi and Timo A. Nieminen
Meeting the challenge of limited literacy resources for adolescents and adults with intellectual disabilities
Michelle F. Morgan and Karen B. Moni
Research Section
Looking back on school-the views of adult graduates of a residential special school for children with emotional and behavioral difficulties
Garry Hornby and Chrystal Witte
The impact of a special school placement on student teacher beliefs about inclusive education in Northern Ireland
Jackie Lambe and Robert Bones/em>
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]