Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 1999. Número 26 (2)

Original Articles
Education, the life course and research
Gordon Grant
Teaching children with Fragile X Syndrome
Suzanne Saunders
Including all learners: QCA's approach
Judith Wade
Teaching subjects to pupils with profound and multiple learning difficultiesConsiderations for the new Framework
Nicola Grove, Nick Peacey
Working in groups: social and cognitive effects in a special class
Judith Watson
Intensive Interaction and autism: a useful approach?
Melanie Nind
Teachers reviewing Annual Reviews
Phyllis Jones, John Swain
The identification and assessment of dyslexiaClass teachers' perceptions of the usefulness of the dyslexia screening test for seven to eight year-old pupils
Brenda Lawrence, Jenny Carter
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]