Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2001. Número 28 (2)

Original Article
Teaching approaches which support inclusive education: a connective pedagogy pp 55-59
Jenny Corbett
Parents reviewing Annual Reviews pp 60-64
Phyllis Jones, John Swain
Using multimedia to teach personal safety to children with severe learning difficulties pp 65-70
Deborah Lee, Anna McGee, Simon Ungar
Raising reading standards the Reading Partners approach: cross-age peer tutoring in a special school pp 71-79
Mary Nugent
Classroom studies into cognitive style in mathematics for pupils with dyslexia in special education in the Netherlands, Ireland and the UK pp 80-85
Steve Chinn, Donna McDonagh, Rob van Elswijk, Hans Harmsen, Julie Kay, Therese McPhillips, Angela Power, Les Skidmore
Educational Psychology Services and their futures some responses to the DfEE Working Group Report pp 86-88
Rob Stoker, Irvine Gersch, Glenys Fox, Jackie Lown, Sue Morris
Working memory deficits in children with special educational needs pp 89-97
Susan Gathercole, Susan Pickering
Meeting Report
SENCos Supporting Each Other pp 98-98
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]