Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2002. Número 29 (4)

Original Article
The Disappearance of Disability? Thoughts on a Changing Culture
Gilbert MacKay
The More Things Change the More They Stay the Same? A Response to the Audit Commission's Report on Statutory Assessment and Statements of SEN
Lani Florian
Accelerating the Progress of Failing Readers: An Evaluation of the Enable-Plus Programme Pilot Study
Phil Bowen, Jane Yeomans
Music Education for Pupils with Severe or Profound and Multiple Difficulties Current Provision and Future Need
Adam Ockelford, Graham Welch, Sally Zimmermann
The Western Primary School 'Quiet Room' Project
Angus King, Zara Chantler
A Model for Assessing Learning Outcomes for Australian Students in Special Schools
Margaret K. Dowrick
Personal Constructs and Attribution for Academic Success and Failure in Dyslexia
Neil Humphrey, Patricia M. Mullins
Meeting Report
SENCo-Forum: What is 'additional and different' about IEPs?
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]