Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2003. Número 30 (4)

Original Articles
Productive pedagogies and the challenge of inclusion pp 175-179
Julie Allan
Primary exclusions: are they rising? pp 180-186
Sue Pavey, John Visser
Participation in transition review meetings: a case study of young people with learning disabilities leaving a special school pp 187-193
Steven Carnaby, Patricia Lewis, Di Martin, John Naylor, David Stewart
The inclusion of learners with barriers to learning and development into ordinary school settings: a challenge for Uganda pp 194-201
Kirsten Kristensen, Martin Omagor-Loican, Negris Onen
Count us in: the role of schools and colleges in meeting the mental health needs of young people with learning disabilities pp 202-206
Barry Carpenter, Hazel Morgan
IQEA and special schools pp 207-212
John Beresford, Hilary Stokes, John Morris
The effectiveness of teaching strategies for students with dyslexia based on their preferred learning styles pp 213-220
Sioned Exley
Points from the SENCo-Forum: The DrES Special Educational Needs (SEN) Action Programme and inclusion pp 221-222
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]