Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2005. Número 32 (4)

Early Childhood intervention
Early childhood intervention: possibilities and prospects for professionals, families and children
Barry Carpenter
Partnerships with parents
Bridging the gap between policy and practice: adopting a strategic vision for partnership working in special education
Susanna Pinkus
Research into attitudes to special education needs
Departmental differences in attitudes to special educational needs in the secondary school
Jean Ellins, Jill Porter
Research into symbol use
Symbol communication in special schools in England: the current position and some key issues
Chris Abbott, Helen Lucey
Research into computers and autism
The computer in the classroom: a medium for enhancing social interaction with young people with autistic spectrum disorders?
Angela Jacklin, William Farr
Research into nurture groups
Progress and challenge in Nurture Groups: evidence from three case studies
Paul Cooper, Yonca Tiknaz
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]