Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Inclusion


Año 2018. Número 6 (3)

Editors' Note: Introduction to the Special Issue on Educational Practices
Kendra L. Williams-Diehm and Amber E. McConnell
Whole-Class Implementation of the Self-Determined Learning Model of Instruction in Inclusive High School Mathematics Classes
Sheida K. Raley, Karrie A. Shogren and Annette McDonald
Video-Based Instruction to Promote Employment-Related Social Behaviors for High School Students With Intellectual Disability
Carly B. Gilson and Erik W. Carter
Increasing Self-Advocacy for Secondary Students With Disabilities: Evaluating Effects of ME!
Valerie L. Mazzotti, Dawn A. Rowe, Jennifer C. Wall and Katie E. Bradley
iJobs Summer Work Experience: A Pilot Transition Program to Enhance Job-Readiness Skills Using Evidence-Based Practices
Amber E. McConnell, Kimberly J. Osmani, Kendra L. Williams-Diehm and Joshua M. Pulos
Preparing Individuals With Disabilities for Inclusive Employment Through the Postsecondary Access and Training in Human Services (PATHS) Program
Dalun Zhang, Cheryl Grenwelge and Stefania Petcu
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]