Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Inclusion


Año 2018. Número 6 (1)

Introduction to the Special Topic Issue on the Impact of SWIFT Technical Assistance
Jennifer A. Kurth
Reconceptualizing Inclusive Education Through Multi-Tiered System of Support
Wayne Sailor, Amy B. McCart and Jeong Hoon Choi
Exploring the Relationship Between School Transformation and Inclusion: A Bayesian Multilevel Longitudinal Analysis
Jennifer A. Kurth, Mary E. Morningstar, Tyler A. Hicks and Jonathan Templin
Leadership for Equity and Inclusivity in Schools: The Cultural Work of Inclusive Schools
Elizabeth B. Kozleski and Jeong Hoon Choi
All Means All: Connecting Federal Education Policy and Local Implementation Practice Through Evidence and Equity
Mary Clare Schuh, Kimberly M. Knackstedt, Jake Cornett, Jeong Hoon Choi, Daniel T. Pollitt and Allyson L. Satter
Perceptions of Family Engagement and Support in SWIFT Schools
Judith M. S. Gross, Jeong Hoon Choi and Grace L. Francis
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]