Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Inclusion


Año 2017. Número 5 (4)

Introduction to the Special Issue: Family-Professional Partnership
Tracy Gershwin Mueller and Shana J. Haines
Reconceptualizing Family-Professional Partnership for Inclusive Schools: A Call to Action
Shana J. Haines, Grace L. Francis, Tracy Gershwin Mueller, Chun-Yu Chiu, Meghan M. Burke, Kathleen Kyzar, Katharine G. Shepherd, Natalie Holdren, Heather M.
Family-Professional Partnerships Within Schoolwide Positive Behavior Interventions and Support (SWPBIS): Preliminary Evidence for the Partnering for Positive Behavior (PPB) Meeting Strategy
Kathleen B. Kyzar and M. Kathleen Strickland-Cohen
Family-Professional Partnerships in Postsecondary Education Programs: Perceptions of Professionals
Grace L. Francis, Ashley Stride, Sascha Reed and Chun-Yu Chiu
Individual and Family Correlates of Community Living Options Among Adults With Intellectual and Developmental Disabilities
Meghan M. Burke, Chung eun Lee, Moon Y. Chung, Kristina Rios, Catherine K. Arnold and Aleksa Owen
Immigrant Families' Perceptions of Fostering Their Preschoolers' Foundational Skills for Self-Determination
Shana J. Haines, Jean Ann Summers, Susan B. Palmer, Vera L. Stroup-Rentier and Szu-Yin Chu
Just Like Family: How a Community Parent Resource Center Serves Culturally and Linguistically Diverse Families and Promotes Inclusive Practices
LaQuita Spivey Montgomery and George H. S. Singer
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]