Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Inclusion


Año 2016. Número 4 (4)

Social Outcomes and Acceptability of Two Peer-Mediated Interventions for High School Students With Severe Disabilities: A Pilot Study
Jennifer M. Asmus, Erik W. Carter, Colleen K. Moss, Tiffany L. Born, Lori B. Vincent, Blair P. Lloyd and Yun-Ching Chung

Breaking Down Barriers to Community Inclusion Through Service-Learning: A Qualitative Exploration
Jennifer L. Jones, Kami L. Gallus and Amanda S. Cothern
Social Inclusion: A Proposed Framework to Inform Policy and Service Outcomes Evaluation
Virginie Cobigo, Roy Brown, Yves Lachapelle, Rosemary Lysaght, Lynn Martin, Hélène Ouellette-Kuntz, Heather Stuart and Casey Fulford
Parent and Teacher Perspectives on Friendships and Social Interactions of Secondary Students With Intellectual and Developmental Disabilities
Zachary Rossetti, Donna Lehr, Shuoxi Huang, Jessica Ghai and Nancy Harayama
College Peer Mentoring and Students With Intellectual Disability: Mentors' Perspectives on Relationship Dynamics
Mary Culnane, Laura T. Eisenman and Aideen Murphy
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]