Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

International Journal of developmental disabilities


Año 2014. Número 60 (4)

Organizational conditions and school culture fostering inclusive education — findings of research among Israeli Arab teachers
Nirit Vizer-Karni and Shunit Reiter
Asperger syndrome or schizophrenia, or both? Case identification of 12 adults in a specialized psychiatric inpatient unit
Trine L. Bakken and Siv H. Hoidal
Burden and psychological challenges in caregivers of children with intellectual disabilities in a child neurology clinic in Lagos, Nigeria
Yewande Olufunmilayo Oshodi, Charles S. Umeh, Folusho E. Afolabi Lesi, Mercy Eigbike-Aideyan, Joseph D. Adeyemi
Intellectual disabilities and intervention strategies: international approach
Dragana Macesic-Petrovic, Jasmina Kovacevic, Aleksandra Duric-Zdravkovic
Clinical and sociodemographic characteristics of hospitalized psychiatric patients with intellectual disability
Nurhan Fistikci, Gulsum Canturk, Omer Saatcioglu, Esra Gokce, Evrim Erten, Ali Keyvan, Murat Kalkan
Relationship between motor skill and social impairment in children with autism spectrum disorders
Shogo Hirata, Hideyuki Okuzumi, Yoshio Kitajima, Tomio Hosobuchi, Akio Nakai, Mitsuru Kokubun
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]