Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International Journal of developmental disabilities


Año 2013. Número 59 (2)

The development of adaptive behaviour in toddlers and preschoolers with fragile X versus autism
Lindsay M. McCary, Laura Machlin, Jane E. Roberts
Do behavioural inattention and hyperactivity exacerbate cognitive difficulties associated with autistic symptoms? Longitudinal profiles in fragile X syndrome
Kim Cornish, Victoria Cole, Elena Longhi, Annette Karmiloff-Smith, Gaia Scerif
Teaching non-verbal children with autistic disorder to read and write: a pilot study
Suzanne Goh, Agnes Whitaker, Judith Feldman, Mary Beth Cull, Ken Hoyte, Molly Algermissen, Maureen McSwiggan-Hardin, Davida Kugelmass, Bradley S. Peterson
Understanding of mental states in later childhood: an investigation of theory of mind in autism spectrum disorder and typical development with a novel task
April L. Philpott, Nicole J. Rinehart, Kylie M. Gray, Pat Howlin, Kim Cornish
Are emotion recognition skills related to autism symptom severity in children with autism?
Beth T. Williams, Kylie M. Gray
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]