Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of enabling technologies


Año 2011. Volumen 5 (4)

Children with speech, language and communication needs
Michael Clarke and Jannet Wright
Short-term outcomes of communication aid provision
Michael Clarke, Caroline Newton, Jasmine Cherguit, Chris Donlan and Jannet A. Wright
Autism, communication and use of a speech-generating device in different environments - a case study
Gunilla Thunberg, Elisabeth Ahlsén and Annika Dahlgren Sandberg
Narrative construction by an aided speaker: a pilot study
Pippa Bailey and Karen Bunning
Emergence of working memory in children using aided communication
Janice Murray and Juliet Goldbart
Becoming ready to use a voice output communication aid
Christine Sherlock
A proposed framework for decision-making for assistive communication technology support: many perspectives, but one common goal
Tom Griffiths and Katie Price
Ambiguous keyboards for AAC
Simon Judge and Marcus Friday
A Deaf-centred E-Learning Environment (DELE): challenges and considerations
Daniele Capuano, Maria Tagarelli De Monte, Katherine M. Groves, Maria Roccaforte and Elena Tomasuolo
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]