Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of enabling technologies


Año 2011. Volumen 5 (1)

The limitations of speech control: perceptions of provision of speech-driven environmental controls
Simon Judge, Zoë Robertson and Mark S Hawley

A stakeholder-centred exploration of the current barriers to the uptake of home care technology in the UK
Julia S Clark and Marilyn R McGee-Lennon

The "AT guide" self-assessment tool under development at www.atdementia.org.uk
John Woolham
Participatory design in the development of innovative technologies for children and young people on the autism spectrum: the COSPATIAL project
Sarah Parsons, Laura Millen, Sara Garib-Penna and Sue Cobb

Learning with animation
Hanne Pedersen

The New Addington primary schools animation project: using animation to build community relationships between schools
Steve Connolly

The re-animation approach: animation and therapy
Helen Mason

A Weight Off My Mind: Exploring the Impact and Potential Benefits of Telecare for Unpaid Carers in Scotland
Ann Aspinall and Cheryl Dobbs

Exploring unforeseen outcomes - examining the potential that personalised technology can have for changing the behaviour patterns of people with learning disabilities
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]