Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of enabling technologies


Año 2010. Volumen 4 (2)

A voice input voice output communication aid: what do users and therapists require?
Rebecca Palmer, Pam Enderby and Mark Hawley

Older people with and without dementia participating in the development of an individual plan with digital calendar and message board
Torhild Holthe and Stale Walderhaug
Scenarios for computersupported learning in a special needs classroom
Andreas Lingnau and Henrike Lenschow
"Keeping Safe" - a community cohesion project linking health with education
Lorian Mead, Lloyd Mead and Lawrence Williams

Making learning easier for SEN students through the use of film and animation
Richard Burdett, Vicky Hulbert, Melanie Robinson, Mark Richardson, Harriet Shaw and Simon Will
Inclusive libraries
Penny Lacey and Penny Smith
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]