Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
FIRMA PARA EVITAR LA DESAPARICIÓN DEL SERVICIO DE INFORMACIÓN SOBRE DISCAPACIDAD (SID)

FIRMAR EN APOYO AL SID

European journal of special needs education


Año 2013. Número 28 (1)

Reasonable adjustments for disabled pupils: what support do parents want for their child?
J. Porter, J. Georgeson, H. Daniels, S. Martin & A. Feiler
Dyslexia in Higher Education: the decision to study art
Alison M. Bacon & Samantha Bennett
E-Books for supporting the emergent literacy and emergent math of children at risk for learning disabilities: can metacognitive guidance make a difference?
Adina Shamir & Irit Lifshitz
Local school ideologies and inclusion: the case of Swedish independent schools
Kerstin Göransson, Johan Malmqvist & Claes Nilholm
Exploration of teaching strategies that stimulate the growth of academic skills of children with ASD in special education school
Eirini Manti, Evert M. Scholte & Ina A. Van Berckelaer-Onnes
Deaf students’ metacognitive awareness during language comprehension
Carolyn Morrison, Marc Marschark, Thomastine Sarchet, Carol M. Convertino, Georgianna Borgna & Richard Dirmyer
What if you’re really different? Case studies of children with high functioning Autism participating in the Get REAL programme who had atypical learning trajectories
Steven Kemp, Anne Petriwskyj, Jane Shakespeare-Finch & Karen Thorpe
© 1999-2017, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]