Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
FIRMA PARA EVITAR LA DESAPARICIÓN DEL SERVICIO DE INFORMACIÓN SOBRE DISCAPACIDAD (SID)

FIRMAR EN APOYO AL SID

European journal of special needs education


Año 2012. Número 27 (1)

Need for instruction: dynamic testing in special education
Tirza Bosma & Wilma C.M. Resing
Use of ICT in school: a comparison between students with and without physical disabilities
Helene Lidström, Mats Granlund & Helena Hemmingsson
Inclusive education in Israel from a curriculum perspective: an exploratory study
Gilada Avissar
Understanding teachers’ attitudes and self-efficacy in inclusive education: implications for pre-service and in-service teacher education
Hannu Savolainen, Petra Engelbrecht, Mirna Nel & Olli-Pekka Malinen
‘No no, you cannot say that!’ Perceptions and experiences of parents of preschool children with intellectual disabilities in Sweden
Ingrid Olsson & Lise Roll-Pettersson
Simply academic? Why children with special educational needs don’t like school
Selina McCoy & Joanne Banks
The training of a child with autism in a Greek preschool inclusive class through intensive interaction: a case study
Zoe Argyropoulou & Despina Papoudi
© 1999-2017, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]