Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
FIRMA PARA EVITAR LA DESAPARICIÓN DEL SERVICIO DE INFORMACIÓN SOBRE DISCAPACIDAD (SID)

FIRMAR EN APOYO AL SID

European journal of special needs education


Año 2010. Número 25 (2)

Articles
Exclusion from school: short-term setback or a long term of difficulties?
Harry Daniels; Ted Cole pp 115-130
Leaving special school: post-16 outcomes for young adults with specific language impairment
Catherine Carroll; Julie Dockrell pp 131-147
Greek mainstream secondary school teachers' perceptions of inclusive education and of having pupils with complex learning disabilities in the classroom/school
Georgia-Gloria Coutsocostas; Alison Alborz pp 149-164
Attitudes of parents towards inclusive education: a review of the literature
Anke de Boer; Sip Jan Pijl; Alexander Minnaert pp 165-181
Students without voices: the unheard accounts of secondary school students with social, emotional and behaviour difficulties
Carmel Cefai; Paul Cooper pp 183-198
Questions of inclusion in Scotland and Europe
Julie Allan pp 199-208
© 1999-2017, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]