Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
FIRMA PARA EVITAR LA DESAPARICIÓN DEL SERVICIO DE INFORMACIÓN SOBRE DISCAPACIDAD (SID)

FIRMAR EN APOYO AL SID

European journal of special needs education


Año 2009. Número 24 (2)

Articles

How rapidly does Intensive Interaction promote social engagement for adults with profound learning disabilities?
M. Suzanne Zeedyk; Phoebe Caldwell; Clifford E. Davies pp 119-137

Developing inclusive practices through collaborative action research
Vassilios S. Argyropoulos; Magda A. Nikolaraizi pp 139-153

Disability, capability, and special education: towards a capability-based theory
Solveig Magnus Reindal pp 155-168

A qualitatively different experience: mainstreaming pupils with a visual impairment in Northern Ireland
Colette Gray pp 169-182
Religious concepts among individuals with intellectual disability: a comparison between adolescents and adults
Heftziba Lifshitz; Yaacov J. Katz pp 183-201
Short reports

Earning a living for former students with special educational needs. Does class placement matter?
Jon Olav Myklebust; Finn Ove Baringtevik pp 203-212

Can contact affect Greek children's understanding of and attitudes towards peers with physical disabilities?
Efrosini Kalyva; Ioannis Agaliotis pp 213-220
© 1999-2017, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]