Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
FIRMA PARA EVITAR LA DESAPARICIÓN DEL SERVICIO DE INFORMACIÓN SOBRE DISCAPACIDAD (SID)

FIRMAR EN APOYO AL SID

European journal of special needs education


Año 2008. Número 23 (3)

Original Articles
Second Chance Programmes: a response to educational needs in compulsory education
Antonio Sánchez Asín; José Luís Boix Peinado pp 179-188

Key workers and schools: meeting the needs of children and young people with disabilities
Rosemary Webb; Veronica Greco; Patricia Sloper; Jennifer Beecham pp 189-205

Changing services to children with disabilities and their families through in-service training-is the organisation affected?
M. Karlsson; E. Björck-Åkesson; M. Granlund pp 207-222
The self-perceptions of bullies in Cyprus primary schools
Chrystalla Kaloyirou; Geoff Lindsay pp 223-235
College students with disabilities in teacher education: faculty attitudes and practices
Yona Leyser; Lori Greenberger pp 237-251

Meeting in the middle? A study of parent-professional partnerships
Una O'Connor pp 253-268
Effects of a photo activity schedule book on independent task changes by students with intellectual disabilities in community and school job sites
Keyla D. Carson; David L. Gast; Kevin M. Ayres pp 269-279
© 1999-2017, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]