Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

European journal of special needs education


Año 2008. Número 23 (3)

Original Articles
Second Chance Programmes: a response to educational needs in compulsory education
Antonio Sánchez Asín; José Luís Boix Peinado pp 179-188

Key workers and schools: meeting the needs of children and young people with disabilities
Rosemary Webb; Veronica Greco; Patricia Sloper; Jennifer Beecham pp 189-205

Changing services to children with disabilities and their families through in-service training-is the organisation affected?
M. Karlsson; E. Björck-Åkesson; M. Granlund pp 207-222
The self-perceptions of bullies in Cyprus primary schools
Chrystalla Kaloyirou; Geoff Lindsay pp 223-235
College students with disabilities in teacher education: faculty attitudes and practices
Yona Leyser; Lori Greenberger pp 237-251

Meeting in the middle? A study of parent-professional partnerships
Una O'Connor pp 253-268
Effects of a photo activity schedule book on independent task changes by students with intellectual disabilities in community and school job sites
Keyla D. Carson; David L. Gast; Kevin M. Ayres pp 269-279
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]