Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
FIRMA PARA EVITAR LA DESAPARICIÓN DEL SERVICIO DE INFORMACIÓN SOBRE DISCAPACIDAD (SID)

FIRMAR EN APOYO AL SID

European journal of special needs education


Año 1999. Número 14 (3)

Contents
Contribution of clusters to integration
Roelande H. Hofman pp 187
Supporting families in the early education of children with special needs: the perspectives of Portage home visitors
Karl Nunkoosing and Denise Phillips pp 198
Contacts with classmates: the social position of pupils with Down's syndrome in Dutch mainstream education
Annette J. M. Scheepstra, Han Nakken and Sip Jan Pijl pp 212
The use in Belgium of developmental movement according to the work of Veronica Sherborne: a developmental psychology view
Gerrit Loots and Erika Malschaert pp 221
Formulation and realization of social justice: the compulsory school for all in Sweden and Norway
Peder Haug pp 231
Educational interventions for infants and pre-school children with cerebral palsy: methodological difficulties and future directions in evaluation research
Lisa H. Woolfson pp 240
Special school inspection and its effects on teachers´ stress and health, workload and job-related feelings: a case study
Dawn B. Male pp 254
© 1999-2017, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]