Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
FIRMA PARA EVITAR LA DESAPARICIÓN DEL SERVICIO DE INFORMACIÓN SOBRE DISCAPACIDAD (SID)

FIRMAR EN APOYO AL SID

European journal of special needs education


Año 2001. Número 16 (2)

Original articles
The role of the support teacher in regular schools - an international comparison pp 83-84
Supporting pupils with special educational needs: issues and dilemmas for special needs coordinators in English primary schools pp 85-97
Towards a change in the role of the support teacher in the Spanish education system pp 99-110
Redesigning regular education support in The Netherlands pp 111-119
The role of the support teacher in Australia pp 121-131
Reactive versus proactive support coordinator roles: an international comparison pp 133-142
Population density and special needs education pp 143-148
Special school headteachers' perceptions of role readiness pp 149-166
A comparative study of children's attitudes towards deaf children, children in wheelchairs and blind children in Greece and in the UK pp 167-182
© 1999-2017, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]