Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

European journal of special needs education


Año 2001. Número 16 (2)

Original articles
The role of the support teacher in regular schools - an international comparison pp 83-84
Supporting pupils with special educational needs: issues and dilemmas for special needs coordinators in English primary schools pp 85-97
Towards a change in the role of the support teacher in the Spanish education system pp 99-110
Redesigning regular education support in The Netherlands pp 111-119
The role of the support teacher in Australia pp 121-131
Reactive versus proactive support coordinator roles: an international comparison pp 133-142
Population density and special needs education pp 143-148
Special school headteachers' perceptions of role readiness pp 149-166
A comparative study of children's attitudes towards deaf children, children in wheelchairs and blind children in Greece and in the UK pp 167-182
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]