Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
FIRMA PARA EVITAR LA DESAPARICIÓN DEL SERVICIO DE INFORMACIÓN SOBRE DISCAPACIDAD (SID)

FIRMAR EN APOYO AL SID

European journal of special needs education


Año 2002. Número 17 (3)

Original article
Are Health and Education talking to each other? Perceptions of parents of children with speech and language needs
S. Band, G. Lindsay, J. Law, et al. pp 211-227
The aims of special education schools and units in Kenya: a survey of headteachers
Jacqueline Muuya pp 229-239
The importance of setting goals: the effect of instruction and training on the technical and intrinsic quality of goals
Petra Poppes, Carla Vlaskamp, Karin I. de Geeter, et al. pp 241-250
Inclusion or exclusion? Transitions among special needs students in upper secondary education in Norway
Jon Olav Myklebust pp 251-263
© 1999-2017, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]