Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
FIRMA PARA EVITAR LA DESAPARICIÓN DEL SERVICIO DE INFORMACIÓN SOBRE DISCAPACIDAD (SID)

FIRMAR EN APOYO AL SID

European journal of special needs education


Año 2003. Número 18 (1)

Original articles
Influence of instruction in mathematics for low performing students on strategy use
R. E. Timmnermans and E. C. D. M. Van Lieshout pp 5
From integration to inclusion: focusing global trends and changes in the western European societies
Lise Vislie pp 17
Different models of social and emotional needs consultation and support in German schools
Helmut Reiser, Marc Willmann, Michael Urban and Nicole Sanders pp 37
Democratic reform and the emergence of special needs education in Lithuania
Judy W. Kugelmass and Alvyra Galkiene pp 53
What about ICT in special education? Special educators evaluate information and commucation technology as a learning tool
Jane Brodin and Peg Lindstrand pp 71
Inclusion and mainstream education: building an equal cooperation system
S. Ebersold pp 89
Developmental dyslexia, cerebellar/vestibular brain function and possible links to exercise-based interventions: a review
Debbie J. Pope and Helen E. Whiteley pp 109
© 1999-2017, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]