Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
FIRMA PARA EVITAR LA DESAPARICIÓN DEL SERVICIO DE INFORMACIÓN SOBRE DISCAPACIDAD (SID)

FIRMAR EN APOYO AL SID

European journal of special needs education


Año 2004. Número 19 (3)

Original Article

Measuring perceived competence and social acceptance in individuals with intellectual disabilities pp 283-300
Adri Vermeer; Margot Lijnse; Marleen Lindhout

Inclusion and exclusion in the early years: conversations with European educators pp 301-315
Cathy Nutbrown; Peter Clough

Discrepancies in judging social inclusion and bullying of pupils with behaviour problems pp 317-330
Marleen de Monchy; Sip Jan Pijl; Tjalling Zandberg

Perceptions of school: parents of children enrolled and not enrolled in the Swedish special education programme a longitudinal approach pp 331-349
Lise Roll-Pettersson

Beliefs of teachers in Italian schools concerning the inclusion of disabled students: a Q-sort analysis pp 351-366
Franco Zambelli; Raffaele Bonni

An alternative framework for conceptualizing and analysing special education research pp 367-374
Rune Sarromaa Hausstaumltter
© 1999-2017, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]