Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

European journal of special needs education


Año 2004. Número 19 (2)

Original Article

Scientific revolutions in special education in Finland pp 123-143
Joel Kivirauma

Self-concepts of students with learning disabilities and their normally achieving peers: a review pp 145-170
Seleshi Zeleke

Attitudes towards inclusion: the case of Israeli and Palestinian regular and special education teachers pp 171-190
Hefziba Lifshitz; Rivka Glaubman; Rihab Issawi

An evaluation of the Touch Math method for teaching addition to students with learning disabilities in mathematics pp 191-209
Rebecca Simon; James Hanrahan

Reflections on policy and practice of inclusive education in pre-primary schools in Cyprus
Panayiotis Angelides; Charis Charalambous; Charalambos Vrasidas

The global classroom: advancing cultural awareness in special schools through collaborative work using ICT pp 225-240
Lesley Abbott; Roger Austin; Aidan Mulkeen; Nigel Metcalfe
Short reports pp 241-253
Petra Swennenhuis; Adri Vermeer; Jan Rispens; Joop Teunissen; Michel Wensing

From policy to practice: applying educational change in Israeli schools for students at high academic risk pp 255-266
Miriam Alfassi
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]