Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
FIRMA PARA EVITAR LA DESAPARICIÓN DEL SERVICIO DE INFORMACIÓN SOBRE DISCAPACIDAD (SID)

FIRMAR EN APOYO AL SID

European journal of special needs education


Año 2004. Número 19 (2)

Original Article

Scientific revolutions in special education in Finland pp 123-143
Joel Kivirauma

Self-concepts of students with learning disabilities and their normally achieving peers: a review pp 145-170
Seleshi Zeleke

Attitudes towards inclusion: the case of Israeli and Palestinian regular and special education teachers pp 171-190
Hefziba Lifshitz; Rivka Glaubman; Rihab Issawi

An evaluation of the Touch Math method for teaching addition to students with learning disabilities in mathematics pp 191-209
Rebecca Simon; James Hanrahan

Reflections on policy and practice of inclusive education in pre-primary schools in Cyprus
Panayiotis Angelides; Charis Charalambous; Charalambos Vrasidas

The global classroom: advancing cultural awareness in special schools through collaborative work using ICT pp 225-240
Lesley Abbott; Roger Austin; Aidan Mulkeen; Nigel Metcalfe
Short reports pp 241-253
Petra Swennenhuis; Adri Vermeer; Jan Rispens; Joop Teunissen; Michel Wensing

From policy to practice: applying educational change in Israeli schools for students at high academic risk pp 255-266
Miriam Alfassi
© 1999-2017, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]