Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
FIRMA PARA EVITAR LA DESAPARICIÓN DEL SERVICIO DE INFORMACIÓN SOBRE DISCAPACIDAD (SID)

FIRMAR EN APOYO AL SID

European journal of special needs education


Año 2005. Número 20 (4)

Original articles
Assessment of special educational needs integration by the educational community in Spain
Álvaro Marchesi, Elena Martín, Gerardo Echeita, Eva M. Pérez pp 357-374
Teachers' views of their pupils with profound and multiple learning difficulties
Phyllis Jones pp 37 -385
The quality of special education for students with special needs in ordinary classes
Karl J. Skarbrevik pp 387-401
The development of a checklist of child characteristics for assessment purposes
Annemarie Tadema, Carla Vlaskamp, Wied Ruijssenaars pp 403-417
Attribution style in adolescents with Down's syndrome
Annamaria Pepi and Marianna Alesi pp 419-432
Family and coordination issues in the preparation of service providers working with children with hearing impairment: the case of Cyprus

Irene Kassini pp 433-445
© 1999-2017, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]