Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
FIRMA PARA EVITAR LA DESAPARICIÓN DEL SERVICIO DE INFORMACIÓN SOBRE DISCAPACIDAD (SID)

FIRMAR EN APOYO AL SID

European journal of special needs education


Año 2005. Número 20 (3)

Original article
Parental views on the statutory assessment and educational planning for children with special educational needs
Una O'Connor, Roy McConkey, Brendan Hartop pp 251-269
Economic independence for adolescents with special educational needs
Jon Olav Myklebust and Finn Ove Batevik pp 271-286
Mission impossible? Special educational needs, inclusion and the reconceptualization of the role of the SENCO in England and Wales
Barbara Ann Cole pp 287-307
Physical education students' attitudes and selfefficacy towards the participation of children with special needs in regular classes
Yeshayahu (Shayke) Hutzler, Sima Zach, Ofra Gafni pp 309-327
Local education authorities' approaches to provision for children with specific speech and language difficulties in England and Wales
Geoff Lindsay, Julie E. Dockrell, Clare Mackie, Becky Letchford pp 329-345
© 1999-2017, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]