Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

European journal of special needs education


Año 2006. Número 21 (4)

Original Articles

Policies on special needs education: competing strategies and discourses pp 363-379
E. Kay; M. Tisdall; Sheila Riddell

Factors correlated with teachers' attitudes towards the inclusion of students with special educational needs in Cyprus pp 381-394
Konstantina Koutrouba; Malvina Vamvakari; Marina Steliou

Special education under the modernity. From restricted liberty, through organized modernity, to extended liberty and a plurality of practices pp 395-414
Lise Vislie

Academic self-concept, reading attitudes and approaches to learning of children with dyslexia: do they differ from their peers? pp 415-430
Fotini Polychroni; Kalliopi Koukoura; Ioanna Anagnostou
Special education, inclusion and democracy pp 431-445
Claes Nilholm

Physical fitness differences in children with and without motor learning difficulties pp 447-456
Beth Hands; Dawne Larkin
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]