Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
FIRMA PARA EVITAR LA DESAPARICIÓN DEL SERVICIO DE INFORMACIÓN SOBRE DISCAPACIDAD (SID)

FIRMAR EN APOYO AL SID

European journal of special needs education


Año 2006. Número 21 (4)

Original Articles

Policies on special needs education: competing strategies and discourses pp 363-379
E. Kay; M. Tisdall; Sheila Riddell

Factors correlated with teachers' attitudes towards the inclusion of students with special educational needs in Cyprus pp 381-394
Konstantina Koutrouba; Malvina Vamvakari; Marina Steliou

Special education under the modernity. From restricted liberty, through organized modernity, to extended liberty and a plurality of practices pp 395-414
Lise Vislie

Academic self-concept, reading attitudes and approaches to learning of children with dyslexia: do they differ from their peers? pp 415-430
Fotini Polychroni; Kalliopi Koukoura; Ioanna Anagnostou
Special education, inclusion and democracy pp 431-445
Claes Nilholm

Physical fitness differences in children with and without motor learning difficulties pp 447-456
Beth Hands; Dawne Larkin
© 1999-2017, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]