Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2005. Número 110 (6)

Intensive Behavioral Treatment for Children With Autism: Four-Year Outcome and Predictors
Glen O. Sallows and Tamlynn D. Graupner pp 417
Longitudinal Assessment of Stereotypic, Proto-Injurious, and Self-Injurious Behavior Exhibited by Young Children With Developmental Delays
David M. Richman and Steven E. Lindauer pp 439
Life Course Impacts of Mild Intellectual Deficits
Marsha Mailick Seltzer, Frank Floyd, Jan Greenberg, Julie Lounds, Mary Lindstromm and Jinkuk Hong pp 451
Psychometric Evaluation of a Self-Report Measure of Depression for Individuals With Mental Retardation
Anna J. Esbensen, Marsha Mailick Seltzer, Jan S. Greenberg and Betsey A. Benson pp 469
Repetition Priming in Adults With Williams Syndrome: Age-Related Dissociation Between Implicit and Explicit Memory
Sharon J Krinsky-McHale, Phyllis Kittler, W. Ted Brown, Edmund C. Jenkins and Darlynne A. Devenny pp 482
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]