Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2017. Número 122 (2)

Impact of Attention Training on Academic Achievement, Executive Functioning, and Behavior: A Randomized Controlled Trial
Hannah Kirk, Kylie Gray, Kirsten Ellis, John Taffe and Kim Cornish
Efficacy and Social Validity of Peer Network Interventions for High School Students With Severe Disabilities
Jennifer M. Asmus, Erik W. Carter, Colleen K. Moss, Elizabeth E. Biggs, Daniel M. Bolt, Tiffany L. Born, Kristen Bottema-Beutel, Matthew E. Brock, Gillian N. Cattey, Molly Cooney, Ethan S. Fesperman, Julia M. Hochman, Heartley B. Huber, Jenna L. Lequia, Gregory L. Lyons, Lori B. Vincent and Katie Weir
Emotion Recognition in Children With Down Syndrome: Influence of Emotion Label and Expression Intensity
Katie R. Cebula, Jennifer G. Wishart, Diane S. Willis and Tom K. Pitcairn
Behavioral Profiles of Children With Williams Syndrome From Spain and the United States: Cross-Cultural Similarities and Differences
Débora Pérez-García, Carme Brun-Gasca, Luis A. Pérez-Jurado and Carolyn B. Mervis
The Impact of Medical/Behavioral Support Needs on the Supports Needed by Adolescents With Intellectual Disability to Participate in Community Life
Hyojeong Seo, Karrie A. Shogren, Michael L. Wehmeyer, Todd D. Little and Susan B. Palmer
The Intellectual Disability Mortality Disadvantage: Diminishing With Age?
Scott D. Landes
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]