Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2013. Número 118 (5)

Discrepancies in Parent and Teacher Ratings of Social-Behavioral Functioning of Children With Chromosome 22q11.2 Deletion Syndrome: Implications for Assessment
Vandana Shashi, Emily Wray, Kelly Schoch, Kathleen Curtiss and Stephen R. Hooper
Perceptual Factors Influence Visual Search for Meaningful Symbols in Individuals With Intellectual Disabilities and Down Syndrome or Autism Spectrum Disorders
Krista M. Wilkinson and William J. McIlvane
A Model of Phonological Processing, Language, and Reading for Students With Mild Intellectual Disability
R. Michael Barker, Rose A. Sevcik, Robin D. Morris and MaryAnn Romski
Cortisol Reactivity and Performance Abilities in Social Situations in Adults with Williams Syndrome
Miriam D. Lense and Elisabeth M. Dykens
Examining the Role of Communication on Sibling Relationship Quality and Interaction for Sibling Pairs With and Without a Developmental Disability
Ashlyn L. Smith, MaryAnn Romski and Rose A. Sevcik
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]