Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2013. Número 118 (1)

Editorial
Leonard Abbeduto
Establishing Equivalence: Methodological Progress in Group-matching Design and Analysis
Sara T. Kover and Amy K. Atwood
Parent Assessments of Self-determination Importance and Performance for Students with Autism or Intellectual Disability
Erik W. Carter, Kathleen Lynne Lane, Molly Cooney, Katherine Weir, Colleen K. Moss and Wendy Machalicek
Attitudes of Pakistani Community Members and Staff Toward People with Intellectual Disability
Mazna Patka, Christopher B. Keys, David B. Henry and Katherine E. McDonald
Comparison of the Leiter International Performance Scale—Revised and the Stanford-Binet Intelligence Scales, 5th Edition, in Children with Autism Spectrum Disorders
Sabrina Nicole Grondhuis and James A. Mulick
Delineating the Profile of Autism Spectrum Disorder Characteristics in Cornelia de Lange and Fragile X Syndromes
Joanna Moss, Chris Oliver, Lisa Nelson, Caroline Richards and Scott Hall
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]