Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2011. Número 116 (2)

Role of Verbal Memory in Reading Text Comprehension of Individuals With Down Syndrome
Maria Chiara Levorato, Maja Roch, and Elena Florit
Effects of Targeted Reading Instruction on Phonological Awareness and Phonic Decoding in Children with Down Syndrome
Kathy Cologon, Linda Cupples, Shirley Wyver
Development of the Adult Scale of Hostility and Aggression: Reactive–Proactive (A-SHARP)
Scott Thomas Matlock, and Michael G. Aman
Daytime Sleep Patterns in Preschool Children With Autism, Developmental Delay, and Typical Development
A. J. Schwichtenberg, Ana-Maria Iosif, Beth Goodlin-Jones, Karen Tang, and Thomas Anders
Observational Assessment and Maternal Reports of Motivation in Children and Adolescents With Down Syndrome
Linda Gilmore, Monica Cuskelly
Psychophysical Assessment of Timing in Individuals With Autism
Melissa J. Allman, and Iser G. DeLeon, John H. Wearden
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]